FacebookLinkedIn

Sollicitatieprocedure

1.       Solliciteren

Zie jij een mooie vacature voorbijkomen van Stichting Phusis? Solliciteren kan via de werken-bij-Phusis pagina door middel van het uploaden van jouw cv en motivatie. Mocht je vragen hebben over een functie of het werken bij Phusis neem dan gerust contact op via sollicitaties@stichtingphusis.nl of bel naar 0592-302252.

Let op dat je reageert voor de sluitingsdatum van de vacature, tenzij het een doorlopende vacature is.

Wanneer wij jouw sollicitatie in goede orde hebben ontvangen, ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. Binnen een week nemen wij contact met jou op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

2.       Kennismaken

Bij wederzijdse interesse plannen wij een kennismakingsgesprek in, bij voorkeur op een van de locaties van Phusis. Tijdens dit kennismakingsgesprek krijg je een rondleiding waarin je kunt kennismaken met de collega’s, je nieuwe leidinggevende en eventueel bewoners. Verder krijg je uitleg hoe Phusis werkt en wat de visie is en wat wij verwachten van onze medewerkers.

Aanwezigheid bij verschillende interne overleggen en collegiale ontmoetingen of meelopen kan een onderdeel van de procedure zijn.

3.       Arbeidsvoorwaarden

Ben je na een verdere kennismaking nog steeds enthousiast dan zullen wij de arbeidsvoorwaarden en eerste werkdag met je afstemmen. Zodra wij alle gegevens hebben ontvangen, zullen wij het contract in orde maken. Het contract kun jij vervolgens digitaal ondertekenen. Wanneer het contract ondertekent is, ontvang je van ons ook de inloggegevens en andere zaken die je nodig hebt voor het uitvoeren van je werk.

Het aanvragen van een VOG maakt deel uit van de procedure.

4.       In dienst

Bij het in dienst treden zal je in de eerste maanden kennis maken met het bestuur en nieuwe collega’s onder het genot van een drankje. Je krijgt een uitnodiging voor een training over onze systemen/programma’s. Wanneer je op een zorg/werklocatie aan de slag gaat, ontvang je ook een e-learning voor het verstrekken van medicatie en word je jaarlijks uitgenodigd voor een BHV-cursus op locatie.